Kerek fenék, lapos has?

Mielőtt a szépészeti sebész kezei alá vetjük magunkat, érdemes elgondolkodni az egyéb lehetőségeken. Éhezéssel ledobhatunk pár kilót, de számíthatunk rá, hogy ezek vissza is csúsznak. Tartós eredményt csak a rendszeres mozgás és megfelelő étkezés együttese hozhat. További előnye a mozgásnak, hogy a boldogsághormonok felszabadulásával javítja hangulatunkat, így nem kell kedélyjavító falatokkal lenyomni a stresszt.

A sima súlyvesztéssel szemben a pilates az alakformálás előnyét nyújtja. A pilates gyakorlatokban nagy hangsúlyt helyezünk a helyes tartásra. Görnyedt hátunkat, előreszegett fejünket kiegyenesítve magasabbnak tűnünk, esztétikusabb lesz a tartásunk. Sok esetben a pilates gyakorlatokkal kihúzzuk magunkat, megnyitjuk mellkasunkat és ez jótékonyan kiemeli a melleket, ami szintén fokozza nőiességünket!

Sztárok akik pilates tornával tartják formájukat : Kate Hudson, Gwyneth Paltrow, Jennifer Anniston, Cameron Diaz, Megan Fox, Madonna, Amanda Seyfried…és még sokan mások. Te is csatlakozz!

Izomzatunk tónusa a stabilizálás révén emelkedik, nyirokkeringés a levezető gyakorlatokkal lendületbe hozható, így feszesebbnek érezzük testünket!<
A speciális pilates gépek lehetővé teszik a nyújtó-erősítő gyakorlatokat, melyek szálkásítják izomzatunkat. Így a zsírpárnák leépülése mellett, formás-szálkás izomzatunk lehet, ami sokkal nőiesebb, mint a tömeges-felfújt izomzat.

A nőknél gyakori a medence előre billenése, ami a hasizmok és a farizmok gyengüléséhez köthető. A hasizmok elgyengülése miatt a belek előre nyomják a pocakot, a gyenge farizmok miatt fenekünk lelapul. Nem is véletlen, hogy sok hölgy kétségbeesve küzd ez ellen. A szokásos edzésformák azonban több terhelést adnak a combizomzatra, ami nem előnyős ha túl vastag. A speciális pilates gépek bekapcsolják ezeket a nehezen elérhető izmokat, így igen hatékonyak.

A pilates már heti egy alkalommal is eredményes, az oktatónkkal lefoglalt óra segít a rendszerességben. Ha lehetőségünk van természetesen felgyorsíthatjuk a folyamatot heti kettő vagy többszöri edzéssel, de mint említettük, a kulcs a rendszerességben van.

A tudatos mozgás koncentrációt és figyelmet igényel, a lényeg a mozdulatok minősége és nem pusztán a mennyisége. A koncentráció és légzés kombinációja eltereli figyelmünket a mindennapi stresszről, így könnyen hozzászokunk a pilates óra nyújtotta kellemes ellazuláshoz. A pilates nem lestrapál, hanem felfrissít! Így várjuk és élvezzük majd a mozgást, ami az öröm és nem a plusz stressz forrása lesz.

Mivel a hatékony, gépes pilates óra egyéni keretek között zajlik, így a programot oktatónk testi adottságaink, és napi terhelhetőségünknek megfelelően állíthatja össze. Ha éppen ellazulásra vágyunk, akkor túlnyomórészt olyan gyakorlatokat, amelyek ezt elősegítik. Ha frissebbek és terhelhetőbbek vagyunk, akkor felpörgeti az órát.

A pilates módszer kitűnő alapozás más, pörgősebb sportokhoz, de önmagában is van kardio irányzata, ha már megtanuljuk stabilizálni testünket.

Az egyéni jelleg és az ízületkímélő gyakorlatokkal elkerülhetjük a sérülést, ami drámai módon visszavetheti erőfeszítéseinket, kényszerű pihenőre kárhoztatva minket! A privát órák előnye még a nyugalom , ha szeretnénk elkerülni a hangos, tömött fitnesztermeket. A pilates gyógytorna kombinációja ideális, ha ízületi vagy gerinc bántalmakkal küzdünk!

MINDEN KOROSZTÁLYT SZERETETTEL VÁRUNK!

NEM KÉSŐ!  Jelentkezz be pilates egyéni gépes óráinkra!